-

ont i huvudet och illamående, äntligen en riktigt eftermiddagslektionskväll, passar bra eftersom det var den sista.

idag hade jag halkbana vilket var mysigt. det tog längre tid än jag trodde vilket ledde till att jag inte hann äta någon lunch och var tvungen att äta macka och godis. inge bra.... min kropp klarar inte av sånt. lyckligtvis har jag inga lektioner i morgon utan bara "lilla uppkörningen" (?) så jag får sova. jag måste dock plugga svenska också men det får jag ta mig tid till.

förresten blir det moppen i morgon igen... men det får jag ta, den är rätt så mysig som sagt.


igår möttes jag av den vackraste, finaste och underbaraste synen när jag kom hem. när jag gick vid vägen från bussen, småsjöng och kikade runt ser jag min lilla sötnostarzan ligga på ett brunnslock så självklart stänger jag av walkman och ropar "heeeeej gubben" och han jamar fint tillbaka. sen hoppar han ner och kommer springandes mot mig för att möta mig, han skuttar sig genom det höga gräset och kommer tillslut glatt fram till mig. han gör min dag. det finns nog ingen som kan göra mig så glad som han kan göra på en liten sekund. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0