-

hej

som vanligt tänker jag skriva att det var länge sen jag skrev sist, men nu var det länge sen!

jag skriver ett inlägg för att jag måste sitta här för att vara nära religionsuppsatsen och det finns inget mer roligt att göra på datorn. suck.. det är ensamt. och kallt. jag är ensam. och jag fryser.

när jag höll på med religionen i tisdags låg tarzan här bredvid mig vid skrivarn och på alla mina papper, det skulle vara mysigt om han ville ligga där igen. chansen är inte stor. om jag hade varit en duktig bloggerska skulle jag nu lagt upp en bild på sötnosen från i tisdags när han låg här, men jag är ingen diktigt bloggerska. men fin och snäll att han hjälpte mig var han iallafall, det var han verkligen!

nu ska jag skriva religion,

i helgen ska jag ha mysigt med älskling non stop, det kommer bli bäst ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0