3 feb 2012

Hej!

Idag har jag varit i skolan och träffat klassen för första gången på länge känns det som, mysigt! Efter det blev det fika med några fina tjejer vilket var ännu mysigare och jag drack ett mycket gott te. Väl hemma ringde jag till pappa och hörde om det passade att jag kom hem nästa helg vilket det gjorde. Börjar verkligen saknar Tarzan och mysigaste Filippa, är ganska svårt att ha någon kontakt med dem när man inte kan ses. Senare blev det tacos med älskling framför filmen In Time. Tråkigt inlägg men måste iaf försöka skriva om jag nånsin ska komma igång med det vilket skulle vara kul om jag gjorde.

Nej nu börjar jag bli trött så ska nog krypa ner hos Tomas som redan sovit i mer än 2 timmar, rolig :)

pusshejs ♥


Kommentarer
Postat av: Sofie

Ja tack för en mysig fikastund. Det får vi börja göra oftare. :)

2012-02-05 @ 22:39:27
URL: http://drops-of-color.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0